Fråga!

Rodrique om Time to get reeead:
jag har länge tänkt på att köpa Neutrogena, men har ännu inte slagit till! Så måste bara passa på att fråga dig om du tycker det är bra? :)
Svar; Jag har alltid haft fin hy, tills ja började med mina minipiller som förstörde allt. Men sedan nu jag köpt dessa produkterna har jag äntligen fått tillbaka min fina hy, så ja, jag tycker de är grymt braaa! Sen alla ja känner som använt de produkterna har tipsat mej. Så jag tycker verkligen du ska prova det :D Kram!

Kommentarer
Postat av: l o v i s a

sv; tack :)

2011-03-13 @ 21:24:46
URL: http://liindstromarn.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack, du också! Kram ;)

2011-03-13 @ 21:27:18
URL: http://lantbruden.blogg.se/
Postat av: missay

Har du haft en bra vecka? :D

2011-03-13 @ 21:32:00
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket. Detsamma :)

2011-03-13 @ 21:39:08
URL: http://linabelinda.blogg.se/
Postat av: 3mma

sv: Allt är bra med mig idag! :D Hur är det själv?



Åh måste börja använde det där! fast får ta slut på det jag har först x)

2011-03-13 @ 22:31:06
URL: http://gillew.blogg.se/
Postat av: Claudia

Allt bra med dig?

Vad händer idag då? :)<3

2011-03-14 @ 14:29:16
URL: http://bbaasstta.blogg.se/
Postat av: l o v i s a

sv; jaa allt är bra :) själv?

2011-03-14 @ 14:53:50
URL: http://liindstromarn.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: vad roligt att du är med och tävlar! Vi utser en vinnare ikväll och startar även en ny omgång då för de som inte vann :)



Lycka till!

/smilinggirls

2011-03-14 @ 15:38:54
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer :)

Du kan även vara med och tävla om en länkning i dagens låt. Om du är med i båda så blir det större chans att vinna :)

2011-03-14 @ 17:45:30
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: @emmehlina

- Kul att du är med och tävlar :D

Hur har din dag varit ?

2011-03-14 @ 19:28:59
URL: http://enessa.blogg.se/
Postat av: matildaarvidsson

sv; Tack ! detsamma :)

2011-03-14 @ 21:12:52
URL: http://mqwl.blogg.se/
Postat av: Maja

Jättebra, men i det här inlägget- Vilka piller var det? Så man inte råkar köpa dom! ;)

2011-03-14 @ 21:13:08
URL: http://lantbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
elle -

Stay true

2011-03-23 - 21:09:15
Halloj alla fina läsare! Måste egentligen plugga matte, men med min underbara annanas och Pepsi är kvällen räddad!
Efter min älskling slutat så kom han hem till mej, vi åkte sedan vidare till väla för att äta gott, verkligen jättegott! Älskar min underbara pojkvän ♥

Right back at you

2011-03-22 - 20:39:09
Haiij fina!
Huvudvärk, trött i koppen och värk. Detta ligger och plågar mej nu och de är inte okej! Skolan, hem till min älskling och ute och gick i de fina vädret var dagens händelser! Underbart. Haha hade armbrytning i skolan idag på rasten och de slutade med ett sår på magen ?! jo de funkar ju. Haha fastnade mellan bänken och skärpet.. :(
Anyhow ledig imrgsom alla Onsdagar och då blir det mycket matteplugg. Sedan får vi se var dagen tar mej!
Kramar! ♥

Don't need a perfect mirror

2011-03-20 - 19:39:52
Lång dag, är trött i hela kroppen, orkar knappt sitta upp.. ush :( Äsklingen sov hos mej inatt, idag drog vi på tävlingar i Landskrona,  skulle egentligen bada men de gick inte som vi ville. J**a idiot i reseptionen, Och förlåt för de.
Drog in om väla sedan för att luncha, grymt god mat fick vi! Kom hem till mej sen igen, kortfattad text, men underbar dag! Helt klart minnesvärd. Älskar dej felix ♥

Nu ska ja viila.. Hörs imrg älsklingar!

Let it go.

2011-03-19 - 18:46:54
If you ever wonder, well, you don't need to.

Exotisk känsla

2011-03-19 - 14:15:53
Nyduschad, insmörjd i massa krämer och doftar exotist! underbart. Nu är det dax för mej att hitta lite kläder och göra v mej! sedan ska ja sätta mej lite med mina uträkningar.. hih. Ha en fantastisk lördag seetys! ♥

Glöm inte dagens blogg i inlägget under! kraam


Gottt...

Dagens blogg!!

2011-03-19 - 12:44:47

Godmorgon!

2011-03-19 - 11:27:00
Min morgon har bestått av att kolla runder för att kunna köpa hem tejplöshår. Ska fixa lite sen ska ja fixa de! Underbart. Kalas ikväll/eftermiddag s ska fixa för de, städa, göra vid mej osa. Men nu blir det frukost! skriver senare, kramar!

The last song

2011-03-18 - 23:06:46
Sen inlägg ikväll vänner, sry! JA sov som sagt som min älskling, när vi vaknt drog vi till MC, när ja sedan kom hem på kvällen satte ja och klara oss för att plugga, en fredags kväll.. Duktiga! Nu ska ja strax sova, kanske ska kolla tävlingar imrg. Om inte blir det iallafall kalas på kvällen/eftermiddagen och sedan består söndagen av bad och tävlingar!
Och missa inte Dagens blogg imorgon finisar! Kram,
Godantt ♥

Dont change the one thing that lead us the way

2011-03-17 - 22:00:00
Trust the voice within you, let your heart lead the way..
Believe in yourself and find the strength to fight.

Yes you did...

2011-03-17 - 19:24:28
Heeej söta läsare! Har precis ätigt så nu sitter jag här med mitt fina cocacola glas och packar lite smått, är ledig imrg och ska därför sova hos min älskling ikväll! En tanke ang bloggdesignen, den kommer se ganska konstig ut, men ja ska fixa massa nya saker, Nya bilder speciellt, ny header och så, men de km ta ett tag! Morgondages planer blir väl ganska mycket vila, mycket plugg inför kommande vecka, hemsk matte och HLR prov.

Ska göranya fler videos, ad vil ni se mer av ? Dansen, smink, fest & vardag, vänner, tell me!

Vill ha sommar nu så ja kan använda miiin fiiina piercing ja fick av älsklingen! så fiiin ♥

Ändringar

2011-03-16 - 22:39:51
Gör om bloggen lite, därför den kan se konstig ut, men ska förändra den en del! Godnatt ♥

Underbara tider

2011-03-16 - 21:14:38
Sitter här i min stora säng och myser, dock önska ja mesta av allt att min älskling låg bredvid mej :(
Hade ju som sagt utveckligsamtal och de gick superbra! åkte sen med mamma och handlade och diskuterade helgen lite, så nu taggar jag! Hihi. Sen bar det hem till min älsklig, saknat honom så mycket. Och nu sitter jag här.. måste egentligen plugga, men väntar till imrg så ja kan stanna i skolan och plugga.

Kram!

underbart väder ute

2011-03-16 - 15:22:22
Goddag alla fina! Sitter hemma hos klara nu, underbart väder ute? :D
Ska strax dra mej för att åkt till skolan med mamma och ha utvecklingsamtal, nervös!
Sedan åka till älsklingen ett tag, kanske ska klippa mej med, de behövs verkligen...
Grymt gammal bild MEN äntligen är våren här..  ska bara va liite varmare! KRAM
Bild sen sommras på me och bästavän! Gud va ja längtar till sommaren när man kollar genom alla gamla minnen!

lovely!

2011-03-15 - 20:45:25
Överlycklig! ska äntligen klippa håret, färga de svart och göra riktiga hårförlängningar! Åh lycklig... Hiih! Nu ska ja sätta mej och skriva mer på min engelska inlämning.. åh lycklig! :D Ps. JAG ÄLSKAR MIN NYA SÄNG!!! Är jätteglad just nu!!!!!!

All you ever know

2011-03-14 - 21:14:49
Hej alla pigga och glada! haha de är ju inte jag i alla fall, är så trött och har nog inte varit på en evighet.. men ska sova tidigt idag så de löser sig. Har varit hos min pojkvän hela kvällen och myst, riktigt härligt!
Imorgon har man pluggande framför sig & sedan in till apoteket.

Har tänk på de och när ja mår lite bättre, inte mycket plugg, sovit ut och sån så ska ja sätta igån på allvar!Lägga in någon video när ja dansar, byta header, göra/skriva mer intressanta saker. Hu? Yes, ja ska bättra mej.
Godnatt sötisar! ♥

Fråga!

2011-03-13 - 21:00:00
Rodrique om Time to get reeead:
jag har länge tänkt på att köpa Neutrogena, men har ännu inte slagit till! Så måste bara passa på att fråga dig om du tycker det är bra? :)
Svar; Jag har alltid haft fin hy, tills ja började med mina minipiller som förstörde allt. Men sedan nu jag köpt dessa produkterna har jag äntligen fått tillbaka min fina hy, så ja, jag tycker de är grymt braaa! Sen alla ja känner som använt de produkterna har tipsat mej. Så jag tycker verkligen du ska prova det :D Kram!

Du äger mitt hjärta

2011-03-13 - 19:43:13
Hej alla läsare! Här sitter en grymt trött emelie som just nu håller på att gå under av pluggande. HAr skrivigt en del på mitt engelska arbete. Ska fortsätta imrg sedan skicka in de. Har hänt en del saker denna helgen, Har bland annat fått en ny stor säng! Så underbart! och är så jäkla glad över de, taack mamma och niclas! (A
Jag och min älskling har firat våra underbara månader tillsammans, älskar honom så jävla mycket! ♥
- Kvällen betod av god mat och sedaan bio, Sanctum (staving?) Riktigt bra film! Och en underbar kväll!
Sen andra privata grejjer, men nu ska ja vila ut ett tag, ny skolvecka imrg .. & sommaren närmrar sig!

This night, It's time to shine

2011-03-11 - 19:03:53
Helluu kära vänner! som vanligt har ja smått ångest för ja hittat saker men inte kan köpa det.. inte okej. Dock med lite plåster på såren sitter ja som vanligt med min cocacola och fick hem lite saker av min mamma, super!
Ska vila lite nu sedan drar jag mej åter till min älskade pojkvän och sover där inatt. Imrg ska vi fira, tell you more later!

och so you know.. jag vet min blogg suger just nu men de km bli bättre! KRAM

Nervööss..

2011-03-09 - 20:08:14
Hejhallå! Haft svårt för att blogga pågrundav mycket medicinpluggande! prov imrg och är grymt nervös.. hoppas verkliegn det går bra!
Va dock på väla innan idag med älsklingen och är lte smått ledsen över att ja hittat ett grymt fint armband, stickad tröja, solgalsögon och lite andra saker som jag bara måste ha. Som ja inte kunde köpa. inte ok.
Hoppas alla får en bra Onsdagkväll! Kram ♥

So sweet

2011-03-07 - 20:01:02
Nu e ja trött på att plugga, mitt huvud dödar mej långsamt. Tog en liten pause nu och har bland annat försökt köpa en säng ( komplicerat ) Hoppas bara den finns!
Annars har ja planerat lite hur ja måste göra med pengar nu och för sommren, jobb och resor. Plus att ja har saker som måste köpas in. Tell you more about that later!

Nutill vad jag vill ha nu, fast dock har jag och min pojkvän bestämt att när vi flyttat hemifrån och har råd ska vi köpa en sånhär söt liten sak;
AWE!


I min egen värld

2011-03-07 - 17:45:09
Hej kära läsare, nu "taggar" jag till mej riktigt mycket för några timmars plugg med medicinen, prov på torsdag så måste plugga stenhårt., Höres senare. Nu ska ja helt och hållet krypa in i min egen lilla värld, full av plugg. hah, karaaam!

Underbaraste känslan

2011-03-06 - 19:14:18
hejhallå! Börjar bli seg med uppdateringen, blir lätt så på helgen. Blev ingen fest igår, så jag och älskling beslutade oss för att åka till hemmakväll och handla massa godis, så det blev myskväll ist ♥
Dagens händelser, har spenderar den med älsklingen, dansat och gick hem med bästavän! Så tränade bort de lite ;)
Nu ska ja fortsätta planera vad ja behöver köpa nästa månad och vad som händer denna. Ha en bra kväll!

Klackarna på, så gå!

2011-03-05 - 16:23:15
Oj så seg uppdatering..! Sry och heej! Har varit en liten runda ner om klara efter min älskling åkte för att träna, kvällen kommer trolitgvis bestå av fest ,men  om vi inte åker stannar ja och älsklingen hemma och myser ist. Får se vad vi bestämmer oss för! Oavsett så ska jag göra vid mej nu. Ha en super lördag!♥

Guess

2011-03-04 - 18:21:46
Hejhej vänner! är så trött, var på väla efter skolan iigen med älsklingen och fick med mej hem en efterlängtad tröja ifrån H&M. Nu tränar han och under tiden ska ja och klara gå ut och gå, sedna km han hit och sover här, hihi!
Imrg blir det troligtvis utgång, men nu ska ja hämta coocacola, härligt ;)
Kram!

Längtar..

2011-03-03 - 20:33:25
Misslyckat försök till att färga mitt hår mörkrött idag, blev inget skillnad, ska färga det svart ist igen. Ska sätta mej och plugga lite nu sen taggar vi satan till helgen! KRAAAM

Time to get reeead

2011-03-02 - 19:08:57
Godkväll läsare! är inte på världens bästa humör idag så kommer inte blogga så mycket mer nu .. kan iaf säga att ja träffade min pojkvän, drog och handlade lite godis och nya neutorgenaprodukter till mej.
Stod med och vela i butiken om ja skulle handla mörkröd toningsfärg eller inte, som ja sagt så ska ja tona mitt hår mörkrött, kanske gör de imrg. Får se, MEN de ska ske innom snarast! Sen klippa mej med.. ush :(
Nu väntar snart plugg och kvällsmat, sen e de bara 2 dagar kvar sen e de helg, shit tiden gå så snabbt nu! *Snart sommar*

Lite shopping!

2011-03-01 - 20:55:32
Hej vänner! Nu sitter jag här och väntar på att min älskling ska träna klart så han kan smsa mej! Efter skolan idag drog han och ja upp till väla för lite shopping, och fick med mej lite hem. Åh har så mycket mer att handla.. imrg väntar Neutrogena produkterna!

Vill så mycket ...

2011-02-28 - 20:24:59
Gaa allt e så tråkigt just nu. Vill träna men e förkyld, blir väl gymmet imrg hoppads ja på. MÅSTE träna! klarar inte av att sitta still... och känner att ja vill förändra mej helt, men hur? åh, vill färga håret mörkrött, pierca mej mer i öronen, förlänga håret, eller nej vill att mitt egna hår ska växa nuu! Fixa tandsmycke, köpa heelt nya kläder va brun och ha sommar. Ångest. Måste köpa så mycket nytt. Men känner att ja inte kan slänga bort mina pengar, gud skriker storshopping i mina öron! Kanske shopping i danmark någon dag ? OCH ja vill bli makeupartist nuuuu!
Anyway, nu ska ja fixa mina naglar, yey! Ha en underbar kväll ♥
OTROLIG INSPERATION! Bloggen; http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/ Grymt duktig!

Dag 9 - En bild på mig och min bästa vän

2011-02-28 - 19:06:57
Älskar dej klara, äkta vänskap förevigt! Bästa vännen man någonsin kan ha, Föralltid vid varandras sida. En dag utan dej och ja andas inte. Du är värd allt! ♥

Happy

2011-02-28 - 18:20:12
Godkväll alla! Lilla trött jag sitter här nu och är helt slut. Är nästan klar med all medicin och grymt skönt känns det. Nu är det bara provet till tisdag ja måste lägga mycket enegi på. Och GUD så glad jablev idag när ja såg att ja fick MVG på min engelska som ja faktiskt bara sattsat på VG. ÅH ÄR LYCKLIG!

nu ska ja bara vila, och försöka kolla upp en sak som gör mej sjuk orolig. Dock privatproblem så skriver inget på bloggen. Hoppa ni har en bra kväll, kram!
RSS 2.0
elle -

Stay true

2011-03-23 - 21:09:15
Halloj alla fina läsare! Måste egentligen plugga matte, men med min underbara annanas och Pepsi är kvällen räddad!
Efter min älskling slutat så kom han hem till mej, vi åkte sedan vidare till väla för att äta gott, verkligen jättegott! Älskar min underbara pojkvän ♥

Right back at you

2011-03-22 - 20:39:09
Haiij fina!
Huvudvärk, trött i koppen och värk. Detta ligger och plågar mej nu och de är inte okej! Skolan, hem till min älskling och ute och gick i de fina vädret var dagens händelser! Underbart. Haha hade armbrytning i skolan idag på rasten och de slutade med ett sår på magen ?! jo de funkar ju. Haha fastnade mellan bänken och skärpet.. :(
Anyhow ledig imrgsom alla Onsdagar och då blir det mycket matteplugg. Sedan får vi se var dagen tar mej!
Kramar! ♥

Don't need a perfect mirror

2011-03-20 - 19:39:52
Lång dag, är trött i hela kroppen, orkar knappt sitta upp.. ush :( Äsklingen sov hos mej inatt, idag drog vi på tävlingar i Landskrona,  skulle egentligen bada men de gick inte som vi ville. J**a idiot i reseptionen, Och förlåt för de.
Drog in om väla sedan för att luncha, grymt god mat fick vi! Kom hem till mej sen igen, kortfattad text, men underbar dag! Helt klart minnesvärd. Älskar dej felix ♥

Nu ska ja viila.. Hörs imrg älsklingar!

Let it go.

2011-03-19 - 18:46:54
If you ever wonder, well, you don't need to.

Exotisk känsla

2011-03-19 - 14:15:53
Nyduschad, insmörjd i massa krämer och doftar exotist! underbart. Nu är det dax för mej att hitta lite kläder och göra v mej! sedan ska ja sätta mej lite med mina uträkningar.. hih. Ha en fantastisk lördag seetys! ♥

Glöm inte dagens blogg i inlägget under! kraam


Gottt...

Dagens blogg!!

2011-03-19 - 12:44:47

Godmorgon!

2011-03-19 - 11:27:00
Min morgon har bestått av att kolla runder för att kunna köpa hem tejplöshår. Ska fixa lite sen ska ja fixa de! Underbart. Kalas ikväll/eftermiddag s ska fixa för de, städa, göra vid mej osa. Men nu blir det frukost! skriver senare, kramar!

The last song

2011-03-18 - 23:06:46
Sen inlägg ikväll vänner, sry! JA sov som sagt som min älskling, när vi vaknt drog vi till MC, när ja sedan kom hem på kvällen satte ja och klara oss för att plugga, en fredags kväll.. Duktiga! Nu ska ja strax sova, kanske ska kolla tävlingar imrg. Om inte blir det iallafall kalas på kvällen/eftermiddagen och sedan består söndagen av bad och tävlingar!
Och missa inte Dagens blogg imorgon finisar! Kram,
Godantt ♥

Dont change the one thing that lead us the way

2011-03-17 - 22:00:00
Trust the voice within you, let your heart lead the way..
Believe in yourself and find the strength to fight.

Yes you did...

2011-03-17 - 19:24:28
Heeej söta läsare! Har precis ätigt så nu sitter jag här med mitt fina cocacola glas och packar lite smått, är ledig imrg och ska därför sova hos min älskling ikväll! En tanke ang bloggdesignen, den kommer se ganska konstig ut, men ja ska fixa massa nya saker, Nya bilder speciellt, ny header och så, men de km ta ett tag! Morgondages planer blir väl ganska mycket vila, mycket plugg inför kommande vecka, hemsk matte och HLR prov.

Ska göranya fler videos, ad vil ni se mer av ? Dansen, smink, fest & vardag, vänner, tell me!

Vill ha sommar nu så ja kan använda miiin fiiina piercing ja fick av älsklingen! så fiiin ♥

Ändringar

2011-03-16 - 22:39:51
Gör om bloggen lite, därför den kan se konstig ut, men ska förändra den en del! Godnatt ♥

Underbara tider

2011-03-16 - 21:14:38
Sitter här i min stora säng och myser, dock önska ja mesta av allt att min älskling låg bredvid mej :(
Hade ju som sagt utveckligsamtal och de gick superbra! åkte sen med mamma och handlade och diskuterade helgen lite, så nu taggar jag! Hihi. Sen bar det hem till min älsklig, saknat honom så mycket. Och nu sitter jag här.. måste egentligen plugga, men väntar till imrg så ja kan stanna i skolan och plugga.

Kram!

underbart väder ute

2011-03-16 - 15:22:22
Goddag alla fina! Sitter hemma hos klara nu, underbart väder ute? :D
Ska strax dra mej för att åkt till skolan med mamma och ha utvecklingsamtal, nervös!
Sedan åka till älsklingen ett tag, kanske ska klippa mej med, de behövs verkligen...
Grymt gammal bild MEN äntligen är våren här..  ska bara va liite varmare! KRAM
Bild sen sommras på me och bästavän! Gud va ja längtar till sommaren när man kollar genom alla gamla minnen!

lovely!

2011-03-15 - 20:45:25
Överlycklig! ska äntligen klippa håret, färga de svart och göra riktiga hårförlängningar! Åh lycklig... Hiih! Nu ska ja sätta mej och skriva mer på min engelska inlämning.. åh lycklig! :D Ps. JAG ÄLSKAR MIN NYA SÄNG!!! Är jätteglad just nu!!!!!!

All you ever know

2011-03-14 - 21:14:49
Hej alla pigga och glada! haha de är ju inte jag i alla fall, är så trött och har nog inte varit på en evighet.. men ska sova tidigt idag så de löser sig. Har varit hos min pojkvän hela kvällen och myst, riktigt härligt!
Imorgon har man pluggande framför sig & sedan in till apoteket.

Har tänk på de och när ja mår lite bättre, inte mycket plugg, sovit ut och sån så ska ja sätta igån på allvar!Lägga in någon video när ja dansar, byta header, göra/skriva mer intressanta saker. Hu? Yes, ja ska bättra mej.
Godnatt sötisar! ♥
RSS 2.0
elle -

Fråga!

2011-03-13 - 21:00:00
Rodrique om Time to get reeead:
jag har länge tänkt på att köpa Neutrogena, men har ännu inte slagit till! Så måste bara passa på att fråga dig om du tycker det är bra? :)
Svar; Jag har alltid haft fin hy, tills ja började med mina minipiller som förstörde allt. Men sedan nu jag köpt dessa produkterna har jag äntligen fått tillbaka min fina hy, så ja, jag tycker de är grymt braaa! Sen alla ja känner som använt de produkterna har tipsat mej. Så jag tycker verkligen du ska prova det :D Kram!
Postat av: l o v i s a

sv; tack :)

2011-03-13 - 21:24:46
URL: http://liindstromarn.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack, du också! Kram ;)

2011-03-13 - 21:27:18
URL: http://lantbruden.blogg.se/
Postat av: missay

Har du haft en bra vecka? :D

2011-03-13 - 21:32:00
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket. Detsamma :)

2011-03-13 - 21:39:08
URL: http://linabelinda.blogg.se/
Postat av: 3mma

sv: Allt är bra med mig idag! :D Hur är det själv?



Åh måste börja använde det där! fast får ta slut på det jag har först x)

2011-03-13 - 22:31:06
URL: http://gillew.blogg.se/
Postat av: Claudia

Allt bra med dig?

Vad händer idag då? :)<3

2011-03-14 - 14:29:16
URL: http://bbaasstta.blogg.se/
Postat av: l o v i s a

sv; jaa allt är bra :) själv?

2011-03-14 - 14:53:50
URL: http://liindstromarn.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: vad roligt att du är med och tävlar! Vi utser en vinnare ikväll och startar även en ny omgång då för de som inte vann :)



Lycka till!

/smilinggirls

2011-03-14 - 15:38:54
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer :)

Du kan även vara med och tävla om en länkning i dagens låt. Om du är med i båda så blir det större chans att vinna :)

2011-03-14 - 17:45:30
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: @emmehlina

- Kul att du är med och tävlar :D

Hur har din dag varit ?

2011-03-14 - 19:28:59
URL: http://enessa.blogg.se/
Postat av: matildaarvidsson

sv; Tack ! detsamma :)

2011-03-14 - 21:12:52
URL: http://mqwl.blogg.se/
Postat av: Maja

Jättebra, men i det här inlägget- Vilka piller var det? Så man inte råkar köpa dom! ;)

2011-03-14 - 21:13:08
URL: http://lantbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
elle -

Stay true

2011-03-23 - 21:09:15
Halloj alla fina läsare! Måste egentligen plugga matte, men med min underbara annanas och Pepsi är kvällen räddad!
Efter min älskling slutat så kom han hem till mej, vi åkte sedan vidare till väla för att äta gott, verkligen jättegott! Älskar min underbara pojkvän ♥

Right back at you

2011-03-22 - 20:39:09
Haiij fina!
Huvudvärk, trött i koppen och värk. Detta ligger och plågar mej nu och de är inte okej! Skolan, hem till min älskling och ute och gick i de fina vädret var dagens händelser! Underbart. Haha hade armbrytning i skolan idag på rasten och de slutade med ett sår på magen ?! jo de funkar ju. Haha fastnade mellan bänken och skärpet.. :(
Anyhow ledig imrgsom alla Onsdagar och då blir det mycket matteplugg. Sedan får vi se var dagen tar mej!
Kramar! ♥

Don't need a perfect mirror

2011-03-20 - 19:39:52
Lång dag, är trött i hela kroppen, orkar knappt sitta upp.. ush :( Äsklingen sov hos mej inatt, idag drog vi på tävlingar i Landskrona,  skulle egentligen bada men de gick inte som vi ville. J**a idiot i reseptionen, Och förlåt för de.
Drog in om väla sedan för att luncha, grymt god mat fick vi! Kom hem till mej sen igen, kortfattad text, men underbar dag! Helt klart minnesvärd. Älskar dej felix ♥

Nu ska ja viila.. Hörs imrg älsklingar!

Let it go.

2011-03-19 - 18:46:54
If you ever wonder, well, you don't need to.

Exotisk känsla

2011-03-19 - 14:15:53
Nyduschad, insmörjd i massa krämer och doftar exotist! underbart. Nu är det dax för mej att hitta lite kläder och göra v mej! sedan ska ja sätta mej lite med mina uträkningar.. hih. Ha en fantastisk lördag seetys! ♥

Glöm inte dagens blogg i inlägget under! kraam


Gottt...

Dagens blogg!!

2011-03-19 - 12:44:47

Godmorgon!

2011-03-19 - 11:27:00
Min morgon har bestått av att kolla runder för att kunna köpa hem tejplöshår. Ska fixa lite sen ska ja fixa de! Underbart. Kalas ikväll/eftermiddag s ska fixa för de, städa, göra vid mej osa. Men nu blir det frukost! skriver senare, kramar!

The last song

2011-03-18 - 23:06:46
Sen inlägg ikväll vänner, sry! JA sov som sagt som min älskling, när vi vaknt drog vi till MC, när ja sedan kom hem på kvällen satte ja och klara oss för att plugga, en fredags kväll.. Duktiga! Nu ska ja strax sova, kanske ska kolla tävlingar imrg. Om inte blir det iallafall kalas på kvällen/eftermiddagen och sedan består söndagen av bad och tävlingar!
Och missa inte Dagens blogg imorgon finisar! Kram,
Godantt ♥

Dont change the one thing that lead us the way

2011-03-17 - 22:00:00
Trust the voice within you, let your heart lead the way..
Believe in yourself and find the strength to fight.

Yes you did...

2011-03-17 - 19:24:28
Heeej söta läsare! Har precis ätigt så nu sitter jag här med mitt fina cocacola glas och packar lite smått, är ledig imrg och ska därför sova hos min älskling ikväll! En tanke ang bloggdesignen, den kommer se ganska konstig ut, men ja ska fixa massa nya saker, Nya bilder speciellt, ny header och så, men de km ta ett tag! Morgondages planer blir väl ganska mycket vila, mycket plugg inför kommande vecka, hemsk matte och HLR prov.

Ska göranya fler videos, ad vil ni se mer av ? Dansen, smink, fest & vardag, vänner, tell me!

Vill ha sommar nu så ja kan använda miiin fiiina piercing ja fick av älsklingen! så fiiin ♥

Ändringar

2011-03-16 - 22:39:51
Gör om bloggen lite, därför den kan se konstig ut, men ska förändra den en del! Godnatt ♥

Underbara tider

2011-03-16 - 21:14:38
Sitter här i min stora säng och myser, dock önska ja mesta av allt att min älskling låg bredvid mej :(
Hade ju som sagt utveckligsamtal och de gick superbra! åkte sen med mamma och handlade och diskuterade helgen lite, så nu taggar jag! Hihi. Sen bar det hem till min älsklig, saknat honom så mycket. Och nu sitter jag här.. måste egentligen plugga, men väntar till imrg så ja kan stanna i skolan och plugga.

Kram!

underbart väder ute

2011-03-16 - 15:22:22
Goddag alla fina! Sitter hemma hos klara nu, underbart väder ute? :D
Ska strax dra mej för att åkt till skolan med mamma och ha utvecklingsamtal, nervös!
Sedan åka till älsklingen ett tag, kanske ska klippa mej med, de behövs verkligen...
Grymt gammal bild MEN äntligen är våren här..  ska bara va liite varmare! KRAM
Bild sen sommras på me och bästavän! Gud va ja längtar till sommaren när man kollar genom alla gamla minnen!

lovely!

2011-03-15 - 20:45:25
Överlycklig! ska äntligen klippa håret, färga de svart och göra riktiga hårförlängningar! Åh lycklig... Hiih! Nu ska ja sätta mej och skriva mer på min engelska inlämning.. åh lycklig! :D Ps. JAG ÄLSKAR MIN NYA SÄNG!!! Är jätteglad just nu!!!!!!

All you ever know

2011-03-14 - 21:14:49
Hej alla pigga och glada! haha de är ju inte jag i alla fall, är så trött och har nog inte varit på en evighet.. men ska sova tidigt idag så de löser sig. Har varit hos min pojkvän hela kvällen och myst, riktigt härligt!
Imorgon har man pluggande framför sig & sedan in till apoteket.

Har tänk på de och när ja mår lite bättre, inte mycket plugg, sovit ut och sån så ska ja sätta igån på allvar!Lägga in någon video när ja dansar, byta header, göra/skriva mer intressanta saker. Hu? Yes, ja ska bättra mej.
Godnatt sötisar! ♥

Fråga!

2011-03-13 - 21:00:00
Rodrique om Time to get reeead:
jag har länge tänkt på att köpa Neutrogena, men har ännu inte slagit till! Så måste bara passa på att fråga dig om du tycker det är bra? :)
Svar; Jag har alltid haft fin hy, tills ja började med mina minipiller som förstörde allt. Men sedan nu jag köpt dessa produkterna har jag äntligen fått tillbaka min fina hy, så ja, jag tycker de är grymt braaa! Sen alla ja känner som använt de produkterna har tipsat mej. Så jag tycker verkligen du ska prova det :D Kram!

Du äger mitt hjärta

2011-03-13 - 19:43:13
Hej alla läsare! Här sitter en grymt trött emelie som just nu håller på att gå under av pluggande. HAr skrivigt en del på mitt engelska arbete. Ska fortsätta imrg sedan skicka in de. Har hänt en del saker denna helgen, Har bland annat fått en ny stor säng! Så underbart! och är så jäkla glad över de, taack mamma och niclas! (A
Jag och min älskling har firat våra underbara månader tillsammans, älskar honom så jävla mycket! ♥
- Kvällen betod av god mat och sedaan bio, Sanctum (staving?) Riktigt bra film! Och en underbar kväll!
Sen andra privata grejjer, men nu ska ja vila ut ett tag, ny skolvecka imrg .. & sommaren närmrar sig!

This night, It's time to shine

2011-03-11 - 19:03:53
Helluu kära vänner! som vanligt har ja smått ångest för ja hittat saker men inte kan köpa det.. inte okej. Dock med lite plåster på såren sitter ja som vanligt med min cocacola och fick hem lite saker av min mamma, super!
Ska vila lite nu sedan drar jag mej åter till min älskade pojkvän och sover där inatt. Imrg ska vi fira, tell you more later!

och so you know.. jag vet min blogg suger just nu men de km bli bättre! KRAM

Nervööss..

2011-03-09 - 20:08:14
Hejhallå! Haft svårt för att blogga pågrundav mycket medicinpluggande! prov imrg och är grymt nervös.. hoppas verkliegn det går bra!
Va dock på väla innan idag med älsklingen och är lte smått ledsen över att ja hittat ett grymt fint armband, stickad tröja, solgalsögon och lite andra saker som jag bara måste ha. Som ja inte kunde köpa. inte ok.
Hoppas alla får en bra Onsdagkväll! Kram ♥

So sweet

2011-03-07 - 20:01:02
Nu e ja trött på att plugga, mitt huvud dödar mej långsamt. Tog en liten pause nu och har bland annat försökt köpa en säng ( komplicerat ) Hoppas bara den finns!
Annars har ja planerat lite hur ja måste göra med pengar nu och för sommren, jobb och resor. Plus att ja har saker som måste köpas in. Tell you more about that later!

Nutill vad jag vill ha nu, fast dock har jag och min pojkvän bestämt att när vi flyttat hemifrån och har råd ska vi köpa en sånhär söt liten sak;
AWE!


I min egen värld

2011-03-07 - 17:45:09
Hej kära läsare, nu "taggar" jag till mej riktigt mycket för några timmars plugg med medicinen, prov på torsdag så måste plugga stenhårt., Höres senare. Nu ska ja helt och hållet krypa in i min egen lilla värld, full av plugg. hah, karaaam!

Underbaraste känslan

2011-03-06 - 19:14:18
hejhallå! Börjar bli seg med uppdateringen, blir lätt så på helgen. Blev ingen fest igår, så jag och älskling beslutade oss för att åka till hemmakväll och handla massa godis, så det blev myskväll ist ♥
Dagens händelser, har spenderar den med älsklingen, dansat och gick hem med bästavän! Så tränade bort de lite ;)
Nu ska ja fortsätta planera vad ja behöver köpa nästa månad och vad som händer denna. Ha en bra kväll!

Klackarna på, så gå!

2011-03-05 - 16:23:15
Oj så seg uppdatering..! Sry och heej! Har varit en liten runda ner om klara efter min älskling åkte för att träna, kvällen kommer trolitgvis bestå av fest ,men  om vi inte åker stannar ja och älsklingen hemma och myser ist. Får se vad vi bestämmer oss för! Oavsett så ska jag göra vid mej nu. Ha en super lördag!♥

Guess

2011-03-04 - 18:21:46
Hejhej vänner! är så trött, var på väla efter skolan iigen med älsklingen och fick med mej hem en efterlängtad tröja ifrån H&M. Nu tränar han och under tiden ska ja och klara gå ut och gå, sedna km han hit och sover här, hihi!
Imrg blir det troligtvis utgång, men nu ska ja hämta coocacola, härligt ;)
Kram!

Längtar..

2011-03-03 - 20:33:25
Misslyckat försök till att färga mitt hår mörkrött idag, blev inget skillnad, ska färga det svart ist igen. Ska sätta mej och plugga lite nu sen taggar vi satan till helgen! KRAAAM

Time to get reeead

2011-03-02 - 19:08:57
Godkväll läsare! är inte på världens bästa humör idag så kommer inte blogga så mycket mer nu .. kan iaf säga att ja träffade min pojkvän, drog och handlade lite godis och nya neutorgenaprodukter till mej.
Stod med och vela i butiken om ja skulle handla mörkröd toningsfärg eller inte, som ja sagt så ska ja tona mitt hår mörkrött, kanske gör de imrg. Får se, MEN de ska ske innom snarast! Sen klippa mej med.. ush :(
Nu väntar snart plugg och kvällsmat, sen e de bara 2 dagar kvar sen e de helg, shit tiden gå så snabbt nu! *Snart sommar*

Lite shopping!

2011-03-01 - 20:55:32
Hej vänner! Nu sitter jag här och väntar på att min älskling ska träna klart så han kan smsa mej! Efter skolan idag drog han och ja upp till väla för lite shopping, och fick med mej lite hem. Åh har så mycket mer att handla.. imrg väntar Neutrogena produkterna!

Vill så mycket ...

2011-02-28 - 20:24:59
Gaa allt e så tråkigt just nu. Vill träna men e förkyld, blir väl gymmet imrg hoppads ja på. MÅSTE träna! klarar inte av att sitta still... och känner att ja vill förändra mej helt, men hur? åh, vill färga håret mörkrött, pierca mej mer i öronen, förlänga håret, eller nej vill att mitt egna hår ska växa nuu! Fixa tandsmycke, köpa heelt nya kläder va brun och ha sommar. Ångest. Måste köpa så mycket nytt. Men känner att ja inte kan slänga bort mina pengar, gud skriker storshopping i mina öron! Kanske shopping i danmark någon dag ? OCH ja vill bli makeupartist nuuuu!
Anyway, nu ska ja fixa mina naglar, yey! Ha en underbar kväll ♥
OTROLIG INSPERATION! Bloggen; http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/ Grymt duktig!

Dag 9 - En bild på mig och min bästa vän

2011-02-28 - 19:06:57
Älskar dej klara, äkta vänskap förevigt! Bästa vännen man någonsin kan ha, Föralltid vid varandras sida. En dag utan dej och ja andas inte. Du är värd allt! ♥

Happy

2011-02-28 - 18:20:12
Godkväll alla! Lilla trött jag sitter här nu och är helt slut. Är nästan klar med all medicin och grymt skönt känns det. Nu är det bara provet till tisdag ja måste lägga mycket enegi på. Och GUD så glad jablev idag när ja såg att ja fick MVG på min engelska som ja faktiskt bara sattsat på VG. ÅH ÄR LYCKLIG!

nu ska ja bara vila, och försöka kolla upp en sak som gör mej sjuk orolig. Dock privatproblem så skriver inget på bloggen. Hoppa ni har en bra kväll, kram!
RSS 2.0
body { margin: 0px; padding:0px; background: #ededed url(http://gratisbloggdesigners.blogg.se/femton/images/2010/bg_77161344.jpg) repeat-x fixed; } a {color: #000000; text-decoration:none;} a:hover {color: #999;} #wrapper { clear:none; margin: 20px auto; padding: 0px; width: 900px; } p { padding: 0px 0px 0px 0px; margin: 0px 0px 0px 0px; } #header { background: url(http://gratisbloggdesigners.blogg.se/femton/images/2010/header_77183799.jpg) no-repeat left bottom; margin: 0px; width: 900px; height: 400px; } #side { float: left; width: 180px; margin: 10px 0px 0px 0px; padding: 0px; } #content { overflow: hidden; width: 700px; position:relative; padding: 0px; voice-family:"\"}\""; voice-family:inherit; float: right; margin: 10px 0px 0px 0px; } #header a { color: #000; text-decoration: none; font-weight: normal; } h1 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 1em; font-weight: bold; color: #000; text-transform:uppercase; margin: 0px; padding: 0px; } h2 { font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: .7em; font-weight: normal; color: #333; margin: 0px; padding: 0px; } /** Entry headers **/ h3 { background: #000000; font-family: Times New Roman, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 22px; text-align:center; font-weight: normal; padding:10px 10px 10px 30px; color: #ffffff; margin: 0px 0px 0px; } .navheader { font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 1em; font-weight: bold; color: #fff; padding:5px; background-color:#000000; text-transform: uppercase; border-left: 2px solid #000000; } .nav { font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 0.7em; font-weight: bold; color: #000000; } .nav ul { margin: 0px 0px 12px; padding: 10px; font-weight: normal; background-color: #FFFFFF; border-left: 1px solid #000000; border-bottom: 2px solid #000000; border-right: 1px solid #000000; } .nav li { list-style: none; padding: 0px 0px 0px 0px; font-weight: normal; } .nav a { color: #000000; text-decoration:none; } .nav a:hover { color: #323232; font-weight:bold;} /** Post's body text **/ .entrybody { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; font-weight: normal; color: #323232; line-height: 150%; margin: 0px 0px 0px; background-color: #FFFFFF; padding: 10px; border-bottom: 0px solid #000000; border-left: 1px solid #000000; border-right: 1px solid #000000; } .entrybody a{ text-decoration:none; color:#000000; border-bottom:1px dashed #000000; } .entrybody a:hover{ color:#323232; border-bottom:1px dashed #000000; font-weight:bold; } /** 'Posted by' txt **/ .entrymeta { font-family: times new roman, verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #666; background:#ffffff; margin: 0px 0px 10px; text-align:center; border-right: 1px solid #000000; border-left: 1px solid #000000; border-top: 1px dashed #858585; border-bottom: 2px solid #000000; padding:2px; } .entrymeta a { color: #666; text-decoration:none;} .entrymeta a:hover { color: #000000; } .commentheader { font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-size: .70em; font-weight: bold; background: #000000 url(); padding:5px; border:1px solid #000000; color: #fff; } .commenttext { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: .70em; font-weight: normal; padding:5px; color: #000; line-height: 130%; background:#ffffff; border-right: 1px solid #000000; border-left: 1px solid #000000; } .commentmeta { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: .65em; font-weight: normal; color: #999; padding:5px; margin: 0px 0px 20px 0px; background:#ffffff; border-right: 1px solid #000000; border-left: 1px solid #000000; border-bottom: 2px solid #000000; } .commentmeta a { color: #999; } .commentmeta a:hover { color: #000000; } .commentform { font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: .70em; font-weight: normal; color: #333333; margin: 0px 0px 20px 0px } .separator { border-top: 1px solid #77B5F0; border-bottom: 0px solid #77B5F0; margin: 14px 0px 14px 0px } .default { font-family: Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: 11px; color: #333; font-weight: bold; padding: 0px 0px 10px 0px; text-transform: uppercase; } .subside { font-family: "Trebuchet MS" Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size: .7em; font-weight: normal; padding: 0px 0px 0px 0px; } .xmlButton { border:1px solid; border-color:#FC9 #630 #330 #F96; padding:0 3px; font:bold 10px Verdana, Arial, Helvetica, Sans-serif; color:#FFF; background:#F60; text-decoration:none; margin:0; } .image { border: 0px dashed #4A6FFF; background-color:none; padding:5px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .thumbnail { border: 0px dashed #77B5F0; background-color:none; padding:5px; margin: 0px 6px 6px 0px; } .video{ padding: 0px 0px 0px 0px; } .fieldName{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; margin: 0px 0px 12px 0px } select{ font-family: verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; } /***************************************************************************** * Calendar * *****************************************************************************/ #calendar { color: #333333; font-family: 'Trebuchet MS', Verdana, sans-serif; padding: 10px; text-align: center; background-color: #FFFFFF; border: 1px solid #000000; margin-bottom: 12px; } #calendar table { padding: 1px; /*border-collapse: collapse;*/ border: 0px; } #calendar table caption { color: #77B5F0; font-family : Arial, Helvetica, Sans-serif; font-size : 0.7em; border-bottom: 1px solid #999999; text-align: left; font-weight: bold; text-transform: uppercase; padding: 3px; letter-spacing: .3em; } #calendar table th { text-align: center; font-weight: bold; font-size: xx-small; } #calendar table tr td { border: 1px solid #809FFF; text-align: center; font-size: xx-small; } #calendar table tr ul { color: #BBB; list-style: dot; margin: 0px 0px 0px 20px; padding: 4 0 5 0; font-family : Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size : 0.7em; } #calendar table tr td.cssDayMouseOver { border: 1px dotted red; cursor: hand; } #calendar table tr td.cssDayMouseOut { border: 1px solid #809FFF; } #calendar table tr td.cssEntryBox { border: 1px solid gray; padding: 6px; text-align: left; background: #FFFFFF; font-family : Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size : 0.8em; } #calendar table tr td ul li { } #calendar table tr td div.cssDayEntryHeader { font-family : Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size : 0.8em; text-align: left; font-weight: bold; padding: 4; } #calendar table tr td div.cssDayAvailable { text-decoration: underline; text-weight: bold; } form { padding: 10px; border: 1px solid #000000; background-color: #FFFFFF; margin: 0px 0px 10px; } #profile { background-color: #FFFFFF; border: 1px solid #000000; padding: 10px; margin-bottom: 12px; font-family: arial, verdana, sans-serif; font-size: 11px; } #profile h4{ display: none; } #profile p{ } #datum { font-family: times new roman, verdana, arial, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: normal; color: #666; background:#ffffff; text-align:center; border-right: 1px solid #000000; border-left: 1px solid #000000; border-top: 1px dashed #858585; padding:2px; } input { background:url(http://gratisbloggdesigners.blogg.se/femton/images/2010/kommentarer_77162171.jpg); font-size:11px; font-family:arial, verdana; font-weight:bold; } textarea { background:url(http://gratisbloggdesigners.blogg.se/femton/images/2010/kommentarer_77162171.jpg); font-size:11px; font-weight:bold; font-family:arial, verdana; } #bilder { margin:66px 0px 0px 26px; }